Önként jelentkeztem. De nem érdekelt a dicsőség, a hatalom. Én csak jobb életet akartam! Egy szebb,gazdagabb jövőt a családomnak. De mást kaptam. A viadal mást hozott. Elvesztett barátokat szomorú napokat. Nem olyan könnyű mint hittem! Talán mégsem vagyok elég erős hozzá?

2015. május 5., kedd

Sziasztok! Egy nagyon kedves meglepetésben volt részem! Ezt nagyon köszönöm Shara Daylornak! Akkor kezdjük is először a szabályokkal!

1.) Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől van
2.) Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad a díjat
3.) Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől kaptad (térj ki a szereplőkre, szokásaikra stb., de nem írhatod azt, amit ő írt a sajátjáról)
4.) Írj 12 dolgot a saját blogodról
5.) Válaszolj 12 kérdésre
6.) Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban
7.) Kommentelj annak a blogján 1 fejezethez (vagy akármihez), akitől kaptad a díjat, ugyanis mindenkinek jól esik a visszajelzés.
8.) Cseréljetek linket is! Rakd ki azt, akitől kaptad, és írj neki, hogy ő is tegyen ki téged.
9.) Küld tovább min. 12 embernek a díjat.

Hát akkor vágjunk bele.

12 dolog a http://3meszarlas.blogspot.hu/ a 3. nagy mészárlásról.

1. Éhezők viadala fanfiction

2. Egy 14 éves lányról szól

3. Nagyon jónak gondolom a történetet már csak a fiatal főhős miatt is

4. Már majdnem végig olvastam,de sajnos nincs mindig időm. :(

5. Nagyon szimpatikus a karaktered!

6. Nagyon jó sítlusban írta le az író

7. Tetszik,hogy vannak megadott biztos szereplők a könyvből mint Peeta

8. Tetszik a blog részletessége.

9. Az egyik kedvencem a blogban a "mi lett volna ha..." stílusa

10. Mindenkinek ajánlom!

11.Az eddigi kedvenc részem az interjús rész.

12. Összeségében csak annyit tudok mondani: IMÁDOM

Most pedig 12 dolog a saját blogomról...

1. Egy Rosie nevű lányról szól.

2. Ami a győzelmet illeti lesznek még meglepetések.

3. Rosie személyisége szerintem egy kicsit vadnak sikerült.

4. Saját magamat leginkább Rosie későbbi énjében látom

5. A 12. Éhezők Viadalát mutatja be.

6. A 9. körzet szemszögéből

7. A kedvenc szereplő Kristeen Michel és Rosie

8. Tervezek bele egy nagy csavart.

9. Nam sokára új rész

10. Ha Haloweeni jelmez verseny lenne a választásom biztosan Victoriára esne az angyal rucira.

11. Rosie bemutatkozó ruháját a rajtam lévő farmer ing ihlette.

12. Imádom az olvasóimat és kommentáljatok!!

Most pedig válaszolok a kérdésekre:

1. A díjjal találtál rá a blogomra vagy eddig is olvastad? : Igazából azután kezdtem olvasni miután kommentáltál
2. Szerinted min lehetne javítani benne? Szerintem nem tökéletes mert hiányzik belőle a hiba
3. Tetszik a design? Tetszik! Könnyen olvasható és illik mindenhez.
4. Van olyan szereplő, aki a szívedhez nőtt? Igen Zoe
5. Mi tetszik a blogban? Az érdekes történet átdolgozás
6. És mi nem? Nincs olyan... :D Max a puszit kicsit furcsának találom az interjúnál
7. Szereted az Éhezők viadalát? Ez milyen kérdés?
8. Olvastad a könyvet, vagy láttad a filmet, esetleg mindkettőt? Mindekttő
9. Van tipped, hogy mi lesz a blog vége? Nincs de várom
10. Szerinted jó ötlet volt az az egyszeri szemszögváltás? Igen lehetne több is :D
11. Van olyan szereplő, akit máshogy képzeltél el, mint ahogy le van írva? nincsen igazából
12. Nagy gond ha nem tudok kitalálni egy utolsó kérdést? :D

Most pedig én teszek fel kérdés:

1. Mi tetszik a blogomban?

2. Mi nem?

3. Ki a kedvenc szereplőd ha van?

4. Van valaki akitől többet vártál?

5. Melyik a kedvenc részed ha van?

6. Szerinted ki nyeri meg a viadalt?

7. Rosie és Josh össze jönnek?

8. Olvasod a blogom?

9. Milyen legyen a háttér,

10. hogy tetszik a körzet választás?

11. Rosie ruhájáról mi a véleményed?

12. Kinek a halálát sajnálnád, sajnálod nagyon?

Küldeném:

Abigail Morgennek

Vissza Sarahnak ha lehet ilyet ;)

Clovenak

és ennyi

1 megjegyzés:

  1. Kedves Málna Pite!
    Köszönöm szépen a sok dícséretet és a díjat is. Amint tudom kirakom.
    Puszi:Sarah

    VálaszTörlés