Önként jelentkeztem. De nem érdekelt a dicsőség, a hatalom. Én csak jobb életet akartam! Egy szebb,gazdagabb jövőt a családomnak. De mást kaptam. A viadal mást hozott. Elvesztett barátokat szomorú napokat. Nem olyan könnyű mint hittem! Talán mégsem vagyok elég erős hozzá?

2015. április 18., szombat

Válasz a kommentekre.

Köszönöm az eddig beérkezett kommenteket. Természetesen ezután is várom őket és nagyon hálás vagyok a véleményekért. Az egyik kérdésben arra voltatok kíváncsiak, hogyha Roxanne tudja Rosie testvérének a nevét akkor Rosie miért nem?

Válasz: Rosie tudja a testvére nevét. Később jelentősége is lesz

4 megjegyzés:

  1. Ne haragudj,talán félre érthető volt a kérdésem,arra voltam kiváncsi,hogy Roxanne miért nem tudja Rosie teljes nevét,ha a bátyjáét igen?

    VálaszTörlés
  2. Válasz: Azt sajnos még nem árulhatom el mert lelőném a poént :(

    VálaszTörlés
  3. Ohh,értem,köszi a választ! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia :)
    Meglepetés a blogomon: 3meszarlas.blogspot.hu

    VálaszTörlés