Önként jelentkeztem. De nem érdekelt a dicsőség, a hatalom. Én csak jobb életet akartam! Egy szebb,gazdagabb jövőt a családomnak. De mást kaptam. A viadal mást hozott. Elvesztett barátokat szomorú napokat. Nem olyan könnyű mint hittem! Talán mégsem vagyok elég erős hozzá?

2015. május 6., szerda

20.fejezet: védekezés hiába való

Reggel a hűvös levegőre ébredek. Mellettem Carolien ül aki látszólag már jobban érzi magát.

- Jó reggelt. - Köszön kedves hangon

- Jó reggelt! Jobban vagy már?

- Hát... Nem vagyok kiütve,de abban sem vagyok biztos,hogy fel tudok állni egyáltalán. - Szomorkodik.

- Próbáljuk meg! - Ajánlom fel és Caroline arcán aggodalmas mosoly jelenik meg.

- Rendben. - Nyújtja a kezét én meg talpra segítem,de láthatóan már ez is fájdalmat okoz neki.

- Figyelj ha nagyon fáj akkor inkább ülj le. - Szabadkozok.

-Nem. Jó ez így. Sétáljunk egy kicsit. - Mondja a lány és elkezdünk óvatosan körözni a barlangban. Jobban van ez látszik rajta,de még mindig nem tud járni úgy,hogy ez ne okozna neki hatalmas fájdalmat.

- Üljünk le. - Segítek neki.

- Figyelj Rosie! Hallottam a tegnap esti beszélgetést és én csak hátráltatnálak titeket szóval...

- Eszedbe se jusson! Nem hagyunk itt senkit! - Mondom és kezdenek elő törni a könnyeim.

- De mindenkinek könnyebb lesz! - Győzköd Caroline.

- Nem! Jobban leszel! - kezdek pityeregni.

- Nem Rosie! Meg fogok halni!! Nem érted!!! Meg fogok halni.!! Látod itt ezt a csíkot??  - Csattan fel Caroline én meg csak némán nézem a lábán hosszan elterülő vörös felfelé kúszó csíkot.

- Látod?? És Rosie tudod mit jelent ez?? Tudod? - Kérdezi ingerülten. Én pedig csak némán bámulok magam elé.

-  Ha nem hát elmondom!!  Vérmérgezés! Ha nem kapok gyógyszert 1 órán belül meghalok!! Érted! - Kezd zokogni.

- De....De biztosan küldenek majd! - próbálom vigasztalni,de tudjuk,hogy egy ilyen gyógyszer már most a játék elején is nagyon sokba kerül. 

- Persze! Rosie én nem te vagyok! Engem nem éltetnek! Azért jöttem ide,hogy a szüleim büszkék legyenek rám.. Legalább büszkén halok meg.. - Nevet keservesen és a nevetés hamar köhögéssé és zokogássá változik.

- De fognak! Hisz hivatásosak vagyunk! Bennünk van a győzelem!! - Próbálom biztatni.

- Hivatásosak? Ugyan már! Nem is öltünk meg még senkit csak azt aki ránk támadt! Az emberek most Vicktoriában látják az esélyt! Megszökött gyilkolt, toborzott, árult! Mindenki imádja! - Ha tehetném rávágnám,hogy nem igaz,de tudom,hogy Carolinenak van igaza.

- Indulnunk kell! - Kel fel Jasmine és ébresztgeti a többieket.

- Jas...... Mi nem mehetünk.... - Nézek rá és a szememmel óvatosan Caroline felé pillantok aki eserves kacajt hallat.

- Ó értem.. Tudod megfogattuk,hogy nem hagyunk cserben senkit és ehhez tartanám is magam ha nem lennénk... - itt elharapja mondatot  és Michel erősebb,de biztató hangon megszólal.

- Körbezártak minket!

- Ki? - Kérdezem. Vagy vadállatok vagy Vicktoria.. Nem tudom melyik a jobb.

- Vicktoria,Henry,Mash és egy lány.

- Fegyverek? - Kérdezi Florencia.

- Egy kard van Vicktoriánál és egy tőr. Henrynél tőr van ahogy Mashnél is. A lánynál pedig köpőcső.. Feltételezem méreggel. - Méregeti az ellenfelet Mash egy apró résen keresztül.

- Támadjunk! - Mondja Caroline akinek sikerült lábra állnia.

- 3...2... 1.... Ezt most biztos élvezi a közönség!- Nevet szánalmasan Josh és kiugrik a barlang bejáratából.

-Mi a.... - Mondja Florencia és egy hangos sikoly remegi be az arénát.

- Na nem jöttök elkezdődött a buli!! - Röhög Josh és a válla felett látom a lányt akinek a lábából egy tőr áll ki. Tudom,hogy ezt csak a viadal teszi vele,de most kellemes melegséggel áraszt el,hogy ilyen jó kedve van még ha tudom is,hogy csak meg játssza.

- Oké. Mi a barlang előtt ti a tetőn támadjatok!!!  - Int Mash és mi lányok felmászunk a barlang tetejére.Caroline pedig bent marad. Ahogy felértünk egyből egy tőr repül felém és el is talált volna ha nem lett volna ott Caroline. A tőr a szívébe fúródott.

- Caroline!!! - Sikítok fel.

- Rosie..... Nye...nyerd meg. -Mondta és köhögött egyet aminek hála sűrű,ragacsos vér bugyogott ki a lány szájából,majd eldörren egy ágyú. Felnéztem és Vicktoria elégedetten mosolygó arca tárul a szemem elé.

- Megöllek!!! - Ordítok rá és lövésre készen ráfogom az íjam,de a lány csak mosolyog. Tudja,hogy így nem fogom megtenni. Leugrok és a lány felé kezdek rohanni egy tőrrel az övemen és íjjal a kezemben. Henry nekem akar támadni,de Vicktoria csendre inti. Tudja,hogy ez a kettőnk harca itt most valaki meg fog halni kettőnk közül. Csak rajtunk áll,hogy ki.

- Gyere csak cic cic. - Mutogat nekem én pedig kiengedek egy nyílvesszőt egyenesen a feje irányába.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése