Önként jelentkeztem. De nem érdekelt a dicsőség, a hatalom. Én csak jobb életet akartam! Egy szebb,gazdagabb jövőt a családomnak. De mást kaptam. A viadal mást hozott. Elvesztett barátokat szomorú napokat. Nem olyan könnyű mint hittem! Talán mégsem vagyok elég erős hozzá?

2015. május 20., szerda

26.Fejezet: Még semmi sincs veszve

- Josh,ugye most csak viccelsz??- Kérdezem tőle,de sajnos már tudom a válszt.

- Nem. Sajnos ez nem vicc... - Látom,hogy a fiú az érzéseivel harcol.

- De!! Nem is fáj!!! - Mutogatok a combomon tátongó mély foltra.

- Nem fáj??? - Kérdezi és a szemében valami olyan csillogást látok amit rég.... A reményt.

- Hát egyenlőre még nem fáj... - Magamban hozzá teszem a nem fáj NAGYON szót,de nem akarom elkeseríteni..

- Akkor mehetünk tovább. - Ál fel és és kezet nyújt.

- Josh én nem megyek tovább. - Mondom és ellököm magamtól a kezét.

- Miért? Azt mondtad nem fáj... - Próbálja bizonygatni a jól létemet,de nem nekem inkább magának.

- Josh!!! Meg fogok halni!!!  Te nem fogod fel????? - Zokogok. Bármilyen csúnyán is beszélek a fiúval én is csak most értettem meg.

- Nem fogsz!!!! Nem hagyom,hogy itt hagyj!!!!! Biztos küldenek majd valamit!!! - Már ketten sírunk és Josh is térdre esik majd a földet kezdi bámulni. A haja most már megnőtt és szinte teljesen fekete fürtjei eltakarják a szemét,de az alatta lévő kis tócsa elárulja.. Tudom,hogy ő is sír.

- Josh.. Nem fognak küldeni. -  Váltok kedvesebb hangnemre és megsimítom a hátát,mire össze rezzen és a szemembe néz. Kék szemei a könnytől és a dühtől csillog.

- Miért ne küldenének Rosie?? Nekem is küldtek!- Próbál bíztatni,de inkább magát nyugtatja.

- Figyelj.. - Kezdek bele,de hamar nagy levegőt veszek mert érzem,hogy nemsokára újra sírni kezdek majd.

- Josh.. 9-cen vagyunk... Nemsokára vége a játéknak.. Úgy 4-5 napja vagyunk itt.. Ez elég kevés idő... Ilyenkor a játék végén már minden nagyon drága...  Ez a kis tabletta,legalább annyiba került mint a gyógyszer ami segíthet vagy ami tovább életben tarthatna.. Azért küldték mert nagy fájdalmaim lesznek és biztos,hogy meghalok.. - Mondom neki,mire szorosan magához ölel...

- A víz volt a baj... - Szipogja Josh.

- Dehát neked nem lett semmi bajod! - Mondom neki.

- Engem megszúrtak! - Mutogatok..

- Nem.. Ha külsőleg érintkezel a vízzel nem lesz bajod,de ha keveredik a véreddel vagy bármi egyéb módon a szervezetedbe jut akkor meghalsz.. Ferőzés.. - Nevet keservesen a fiú.

- Ezt meg honnan veszed? - Nézek rá hülyén....

- Láttam egy őzet inni a szaru körül.. Lenyelt egy korty vizet és meghalt..

- Oké... Bocsi Josh de nekem ez túl sok.... Aludnom kéne.. - Próbálom kimentetni magamat ebből a furcsa helyzetből,de tudom úgy se menni.

- Nem Rosie. Nem versz át.. Nem fogsz aludni.. Ismerlek...

- Rendben.. Van egy ötletem. - Javaslom.

- Hallgatlak.. - Csillan fel a fiú szeme.

- Váljunk szét. Te menj egyedül. Még túl kell élned én meg vagy meghalok vagy nem... - Mutogatok.

- Te eszednél vagy? - Kap a fejéhez Josh.

- Figyelj.. Ha meg kell halnom akkor álok elébe,de azt nem hagyom,hogy te miattam halj meg! - Zokogok.ű

- Ha azt hiszed,hogy itt foglak hagyni akkor tévedsz!! - Kiabál.

- Akkor én megyek el. - Próbálkozok a felállással,de nem igazán megy.

- Jó akkor elmegyek..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése