Önként jelentkeztem. De nem érdekelt a dicsőség, a hatalom. Én csak jobb életet akartam! Egy szebb,gazdagabb jövőt a családomnak. De mást kaptam. A viadal mást hozott. Elvesztett barátokat szomorú napokat. Nem olyan könnyű mint hittem! Talán mégsem vagyok elég erős hozzá?

2015. május 18., hétfő

25. Fejezet: Halálos sebesülés

Egy fehér szobában ébredek és a testvérem áll előttem.

- Meghaltam? - Kérdezem tőle,de az arca és a körülötte lévő szoba szép lassan elmosódik és valami hidegen találom magam. De ez nem akár milyen hideg. Nehezen kapok levegőt és a homok folyton bele megy a szemembe. Sokáig tart mire rájövök,hogy víz alatt vagyok. Elkezdem felfelé lökni magam,de valami a lábam köré tekeredik és mikor lenézek Vicktoria élettelene testét látom ahogy a lábamba kapaszkodik és üveges szemével mélyen az enyémbe néz. Lerúgom magamról a kezeit és próbálok a felszínre jutni,de a víz tetejét vastag jég réteg borítja. Hiába próbálom ütögetni nem sikerül betörnöm és újra érzem a lábamat átfogó kezet. Mikor lenézek,hogy megszabaduljak a támadótól a kéznek nincs gazdája.. Hiába kiáltok fel a tüdőm megtelik vízzel és egyre nehezebben kapok levegőt. Michell véres teste sodródik el melettem majd Caroline csípésektől sebes képe úszik felém és tüdejéből egy tőr áll ki. Becsukom a szemem és mikor kinyitom egy vörös, bársony széken találom magam. Velem szemben, egy magas, fekete ,ami háttal van nekem. Mikor megfordul elakad a lélegzetem.... Travis ül velem szemben. Nyakán ott a vágás és elmosolyodik. A falnak szaladok és ordibálok.

- Engedjenek ki!!!!! - De hiába. Travis mellé egy lány áll. Mellkasában pedig egy nyilvessző van.. Az én nyilvesszőm...  A következő amit érzek,hogy zuhanok és,hogy mikor a földre élek iszonyatosan fáj a combon.

- Rosie!!  Rosie jól vagy?! - Hallok egy ismerős kissé rekedt hangot és ahogy a szememet lassan,óvatosan kinyitom Josh arca jelenik meg elöttem.

- Istenem! - Tátogok mert egy hang sem jön ki a torkomon.

- Rosie! - Hajol hozzám a kisírt szemű Josh és belőlem is könnyek kezdenek előtörni. Megpróbálok közelebb húzódni hozzá,de minden mozdulatom iszonyatosan fáj. A fiú látja a keserves mozdulataimat ezért közelebb jön és magához húz.... Hosszú percekig maradunk így csendben,míg végül krákogva,nagy nehezen beszélni kezdek.

- Meddig aludtam? - Nyöszörgök.

- Egy napot. - Felel.

- Honnan tudtad,hogy élek? - Próbálkozok újra a beszéddel.

- Megnéztem a halottakat.

- Ki halt meg? - Köhécselem.

- Michel és a 11-es lány. - Mondja.

- Kik vannak még? - Kérdezem és számolni kezdünk.

- Az első nap. Hatan haltak meg. A 7-es lány, 5-ös fiú, 8-cas lány 11-es fiú. 3-mas lány és fiú. Meg Travis. Aztán a lány aki leesett a fáról a madár miatt. 6-os lány. Akko Vicktoriáék egyik áldozata nem tudom ki lehetett és volt még a másik is amit te hallottál. Meghalt Michell,Caroline és Henry Vicktoria körzet társa is akár csak a lány. Volt még kettő halál eset szóval 15-en halottak.. Még 9-cen vagyunk.. Te, én Jasmine, Mash ,Florencia és még 4-gyen... - Mondja Josh és elém rakja a vizes kulacsot.

- Josh mi történt velem? - Kérdezem miután nagyokat kortyoltam a vízből.

- Hát ugye Michell megvágott még az  előtt,hogy meghalt volna. Oda úsztam érted,de te elájultál. Pár percig még a szarunál maradtunk míg Florencia és Jasmine elrohantak. Henry véletlenül össze futott velük és Florencia elvágta a torkát. Kihúztalak és kerestem valami menedéket ezért vagyunk egy barlnagban. - Mutat körbe.

- És utánna itt hagytalak,hogy szerezzek valamit a lábadra és feltöltöttem az üvegeket valamint csináltam csapdákat. - Mesél majd 2 nyúlra mutat a sarokban.

- De a lábad nem igazán javult és mikor már nagyon kétségbe voltam esve ajándékot kaptam.... Egy kis pirula volt benne.. Ez! - Emel fel egy apró rózsaszín kapszulát.

- Üzenet volt mellé? - Kérdezem és látom,hogy Josht síró görcs rázza meg ezért újra kérdezek.

- Üzenet volt? - Josh erőt vesz magán.

- Volt.. Ez: Ha Szenved add be neki és békében távozhat.. Ez ugyanis halálos sebesülés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése