Önként jelentkeztem. De nem érdekelt a dicsőség, a hatalom. Én csak jobb életet akartam! Egy szebb,gazdagabb jövőt a családomnak. De mást kaptam. A viadal mást hozott. Elvesztett barátokat szomorú napokat. Nem olyan könnyű mint hittem! Talán mégsem vagyok elég erős hozzá?

2015. május 15., péntek

24.Fejezet: A víz az úr

Josh ugrani készül hiszen hamarosan a támadóink is ideérnek,de megfogom.

- Josh,te normális vagy? - Kérdezem tőle ingerülten.

- Miért? -Néz rám hitetlenkedve.

- Jó akkor elmagyarázom.... Egy viadalon vagyunk..... Mi van ha a víz mérgező? - Kérdezem tőle mire elkomorodik.

- Oké akkor nézzük meg! - Mondja Josh és óvatosan a vízbe engedi az egyik ujját és vár,de semmi nem történik.

- Biztonságos. Mehetünk. - Mondja a fiú és bele rohan a vízbe ami egyből a nyakáig és így úszni kezd. Utánna megyek. Ha elérünk a szaruig akkor ott biztonságban leszünk... Bár lehet,hogy ők is rájöttek a csavarra. Hangos nevetésre leszek figyelmes így ugrok,de sajnos még így is sikerül megpillantanom a támadók arcát...... Michel... A fiú arca egy percig lefagy és azt remélem talán megkegyelmeznek a volt szövetségeseiknek,de Michel arcára vérfagyasztó mosoly ül ki és a víz felé kezd rohanni Florenciával. Én tovább úszok befelé és nemsokára Josh mellé kerülök.

- Álj Rosie. Itt a szaru. - Állít meg Josh és megkapaszkodunk a kiálló fém csúcsba ami körül ládák lebegnek így jól relyt..

- Josh én félek. - Mondom neki és érzem,hogy a szívem a torkomban dobog. Csobbanás hallatszik ezér kicsit meglökök egy ládát,hogy lássam a többieket. Michellt látom.Ahogy egyre beljebb jön sokkal nehezebben tartja meg magát és ordít.

- Segítsetek már!!!!!! - Kiabál kétségbeesetten hisz a cipője egyre csak húzza le.

- Az oxigén zsákok!!! - Kiabál neki Florencia,de a fiú feje már a víz alá került. Hirtelen vér fröccsen az aromra és egyből Joshra nézek aki tátott szájjal Michellre mutat vagyis inkább arra ami maradt belőle. A fiú ordít és bár a feje a víz felett van a karja véresen lebeg melette. A fejéből is ömlik a vér és egy nagy helyen be van törve mert a zsák kinyílása neki csapta egy sziklának. Oda úszok hozzá,hogy segítsek.

- Rosie! Ez egy viadal! -Kiabál utánnam Josh.

- Nem érdekel! -Válaszolok vissza és a már félholt fiú felé kezdek úszni.

- Jól vagy? - Kérdezem  tőle,de csak ennyit válaszol:

- Soha ne bízz az első és a második körzetben! - néz rám és a vértől csillogó ajkai mosolyra húzodnak majd hirtelen elő ránt egy tőrt és bele szúrja a combomba.

- Josh! Josh!!! - Ordítok és a saját véremben kezdek kapálózni majd eldördül egy ágyú...  A partra nézek ahol Jasmine Florenciát rángatja el és az erdő felé veszik az irányt.

- Rosie!!! Rosie! - Úszik mellém Josh majd megrakadja a kezem és így úszni kezd a szaruhoz. Feltol a tetejére letépi a kabátja egyik ujját és nyomó kötést készít a lábamon. Sok vért vesztettem. A kés nem a combom legérzékenyebb részét találta el hanem a térdem feletti csontot,de nagyon mélyre ment. A veszteségnek érzem az első jeleit. Homályosan látok és nem hallom rendesen amit Josh mondd. Hamarosan elsötétül minden és az utolsó amit hallok ennyi:

- Maradj életben... - Pityereg Josh és egy ágyú.



2 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Izgalmas rész lett ez is :) csöppet picit rövid, én még olvasgattam volna.
    Örülök, hogy most nem ugráltál az igeidők között, mint az előző pár fejezetbe.
    És ha nem gond, lenne egy kérdésem: Miért vált le Rosie és Josh a csapattól? Valahogy most nem teljesen volt világos.
    Már várom a következh részt.
    Puszi:Sarah

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a kedves szavakat és bár ez egy kicsit rövid
    lett igyekszem pótolni a következő fejezettel.Persze a kérdéseket mindig szivesen várom és válaszolok is. Rosie azért vált le a többiektől mert rajtuk kívül már csak 4-en voltak és más erős szövetség is volt vagy van kialakulóban. Ezen kívül azért is döntöttem úgy,hogy Rosienak itt az ideje távozni,hogy használni tudjam az esőt amit még a viadal elején írtam bele a történetbe. em akartam,hogy unalmasnak találjátok egy ismeretlen játékos fulladását így ez lett a döntésem. Nemsokára hozom a következő részt!

    VálaszTörlés