Önként jelentkeztem. De nem érdekelt a dicsőség, a hatalom. Én csak jobb életet akartam! Egy szebb,gazdagabb jövőt a családomnak. De mást kaptam. A viadal mást hozott. Elvesztett barátokat szomorú napokat. Nem olyan könnyű mint hittem! Talán mégsem vagyok elég erős hozzá?

2015. május 10., vasárnap

22. Változások

Josh gyors tempóban haladt elöl míg én az íjjal a kezemben mögötte megyek. Sajnos már csak egy nyilvesszőm van és még mindig veszélyt jelentenek ránk Mashék és most,hogy kiváltunk a szövetségből senki nem vonhatná kérdőre Jasmint, Florenciát és Michelt ha ránk támadna.

- Szerintem menjünk vissza a  szaruhoz. - Töröm meg a csendet és a hangomra Josh hirtelen össze rezzen.

- Rendben. Akkor induljunk vissza csak ne fussunk bele a srácokba.. Most már nem vagyunk egy csapat. - Kicsit megilyesztett Josh. Ha ő fél akkor én is. Megszoktam már,hogy mindig hasonlóan gondolkodunk és ha az egyikünk tart valamitől akkor a másik is.

- Oké akkor szerintem haladjunk körbe és úgy hátha elkerüljük a szövetségeket. - Javaslom és tovább megyünk.

- Miért jöttél velem? - Kérdezem.

- Hahh - Horkant fel Josh majd szembe fordul velem.

- Rosie.... A legjobb barátok vagyunk.... Még a viadal előtt reméltem,hogy lehet több,de - Itt tart egy lehelletnyi szünetet.

- Josh önként jelentkeztél! - Mondom neki kicsit mérgesen.

- Most mondhatnám,hogy meg akartalak védeni,de ez nem igaz. - Itt egy kicsit felröhög.

- Jajj Rosie! Persze megvédelének én ha lehetne,de nem nem. - Kicsit hátrálok mivel Josh kezd kissé furcsán beszélni.

- Nem nem mert te! Mert hát neked nincs szükséged védelemre, így csak re... -Josh hirtelen felordít és térdre rogy.  Átnézek felette és egy fiút pillantok meg köpőcsővel a kezében. Hiába próbál futni gondolkodás nélkül leszedem. Eldördül egy ágyú  ami az áldozatom halálát jelzi. 11 halott.

- Josh! Josh jól vagy??? - Letérdelek mellé és kitépem a mérgezett nyilacskát a térdhajlatából.

- Hallasz?? - Ütögetem az arcát,de nincs reakció.

- Josh!! Ébredj!!! Ébredj!!!! - Hisztérikus zokogás törik ki belőlem. Ha őt is elvesztem nem élem túl. Segítenem kell neki.

- Josh! - Szipogom.  - Nem hagyhatsz itt! Nem hagyhatsz egyedül! Azt mondtad soha nem leszek egyedül! - Újra sírni kezdek. Nem tudom mi volt a nyílban,de nem volt elég erős ahhoz,hogy azonnal végezzen a fiúval. Talán van esélyem arra,hogy megmentsem.

- Josh! Me...Megígérted!!!! Azt ígérted,hogy örökké barátok leszünk... Azt mondtad meg fogsz védeni.. Josh ha meghalsz én utánnad megyek! - Kezdek bőgni újra. Nem érdekel hány támogatót vesztek el. Ha nem volt elég nekik Vicktoria... Nem tudok mit tenni. A kezembe veszek egy tőrt és énekelni kezdek.

                                A hegytetőn hol a madár szabadon száll. 
                                 Egy ember magányosan egyedül áll.
                             Vidd el madár a lelkét mert elvitted a kedvesét
                                  S szállj végre szabadon már.

- A törrel a karomat simogatom s érzem,hogy tű hegyes penge óvatosan karcolja a csuklóm alatti vékony bőrt. Nézők ezrei figyelhetik feszülten ezeket a pillanatokat hacsak nincs valahol érdekesebb műsor

                     Ha ez a szakadék mélyebb lenne 
                    A madár egyre alá menne. 
                   A halál torkában a férfi áll mögötte már a kedvese vár
.                 Vidd el madár vidd csak el mert ennek mennie kell 


Eldördül az ágyú. A kést szorosan a hasamhoz illesztem belenézek egy kamerába és beszélni kezdek.

- Sziasztok. Még találkozunk... - Elmorzsolok egy könnycseppet. Készülök szúrni mikor a jólismert éles sípolásra leszek figyelmes és felemelkedik a földből egy kis csomag. Elejtem a tőrt és négykézláb oda kúszok érte. Kinyitom és nagy meglepetés tárul a szemem elé. Egy kis kék kapszula és az üzenet: Nem halt meg. Add be neki és meg ne próbáld még egyszer K...  Hangosan felnevetek és a kamerába nézek újra amit a szemben lévő fába rejthettek. Legalábbis ott biztos van.

- Köszönöm! L...Az első betű a nevemből. - Ennyivel tartozom nekik. Felültetem Josht akinek alig érzem a pulzusát,így tudom gyorsan kell cselekednem. A kék pirulát a szájába teszem és egy kis víz segítségével sikerül bele diktálnom. Én is iszok pár kortyot és megeszek egy kis zsömlét amit a hátizsákban találtam. Várok.

- Rosie.. - Rekedt hangot hallok amire röktön észbe kapok és a fegyverem felé nyúlok,de örömmel látom,hogy Josh az és jobban van.

- Oh.. Josh. - Oda ülök mellé és a fejét az ölembe hajtom.

- Tudod mindig is reméltem,hogy egyszer lesz egy ilyen pillanatunk. - Mosolyog rám játékosan. Örülök,hogy itt van velem.

- Hát tudod mint mondani szokták: Sose hagyjon el benneteket a remény....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése